Against The Current

září 29, 2019


...kapela se skvělými začátky...

Představuji vám kapelu, kterou opravdu ráda poslouchám. Against The Current, tato tříčlenná kapela nedávno vydala své druhé album "Past Lives", které mi ale příliš nesedí. Je to žánrem, který neposlouchám...ta hudba mi prostě nic neříká. Co myslíte vy?

VOICES

Skladba Voices ve mě vyvolává takové zvláštní pocity. Začátek se mi strašně líbí, ale v refrénu se to najednou "propadne", z mě nepochopitelného důvodu, do takového tuctového "tuc", "tuc", "tuc"... Možná jsem staromódní, ale tohle mě fakt nebere.

STRANGERS AGAIN

Strangers Again má zase, pro mě, slabý začátek, který pak vystřídá, vcelku dobrý refrén. Tahle skladba mi nakonec nepřijde špatná, ale podle mě by se z toho prostě dalo ,,vytřískat" víc.

P.A.T.T.

Podle mě nejlepší skladba z celého alba vůbec. V podstatě mi jako jedna z mála z toho nového alba připomíná nejvíc jejich začátky.

---

Teď ale zpět trochu do minulosti...
Na Against The Current mě vždy bavila jejich rocková tvorba. Viz první EP ,,Gravity" a ,,Infinity" a stejně tak mě bavilo i jejich první album ,,In Our Bones". 

Něco málo z jejich tvorby:

RUNNING WITH THE WILD THINGS


OUTSIDERS



FORGET ME NOW


YOUNG & RELENTLESS


RUNAWAY


GRAVITY


PARALYZED


FIREPROOF


Samotná kapela tedy není vůbec špatná. Naopak, je skvělá! Ale i když chápu, že se kapela vyvíjí, mrzí mě změna stylu hudby, kterou momentálně hrají, samotný styl mi totiž, bohužel, vůbec nic neříká. Je to škoda, ale je to vývoj. A nakonec, vkus máme každý stejně jiný.


Hrozně by mě zajímal váš názor na tuhle kapelu... Líbí se vám spíš jejich začátky nebo to, co hrají teď?

---

zdroj obrázku: https://allpunkedup.com/against-the-current-plan-to-release-new-music-before-end-of-the-year/

Mohlo by se ti líbit

0 komentářů

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři