Sviť mi podruhé

října 14, 2019


Na těch starých zrnitých fotkách prostě něco je. Možná je to atmosférou, která z nich dýchá, možná ne. Působí staře a zchátrale a to mě na nich baví... Tahle fotka byla takovým pokusem omylem... A zdařilým, řekla bych.

Mohlo by se ti líbit

8 komentářů

  1. Moc hezká fotka. Pro mě jsou momentky a nepromyšlené fotky někdy mnohem hezčí než plánované

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Proto si fotky opravdu příliš neplánuji. Spíš se dívám kolem sebe a když přijde nějaký zajímavý podnět, tak teprve potom s ním začínám pracovat. Možná zvláštní přístup, ale mně vyhovuje :D.

      Vymazat
  2. Thank you so much! Your blog is an amazing. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotka, také miluji staré fotky a atmosféru, která z nich vyzařuje :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, já taky nechápu, proč spousta fotografů vyloženě opovrhuje fotkami se šumem, mají kouzlo, i podle mě rozmazané fotky mají kouzlo... No, já to prostě nepochopím. :D

    Anna | Bílé plátno

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři