Vlčí chvilka

dubna 24, 2018


Focení mě vždycky hodně přitahovalo. Pamatuji si, jak jsem dostala svůj první kompaktní foťák k jedenáctým narozeninám, tuším. Už tenkrát jsem jen tak necvakala jednu fotku za druhou. Zkoušela jsem fotit měsíc, hodně mě bavilo focení vody nebo třeba svíček. Kvalita fotek to nikdy nebyla nijak převratná, ale mně to nevadilo. Pořád to bylo kvalitnější než z mé, tenkrát tlačítkové, Nokie.

Od té doby, co jsem dostala svůj první foťák, vlastně fotím dodnes. I když už ne na ten kompakt. Postupem času jsem tak zjistila, že mě hodně baví fotit detail, fotky, za kterými se skrývá nějaký příběh a momentky. A to ať už jde o lidi, zvířata nebo věci.

Tuhle neděli bylo krásně, tak jsem sáhla po fotoaparátu a středem všeho dění se stal náš mazel. Vznikly z toho, pro mě, moc milé fotky. Co myslíte vy?





Mohlo by se ti líbit

3 komentářů

  1. To je nádherné zvíře. Zbožňuju ČSVčka. Tu jejich vlčí majestátnost. :) Ale většinou jsou dost obezřetní k druhým psům, to je důvod, proč jsem do nějakého nešla, i když mě moc lákají dodnes... :D
    Ta poslední momentka je boží! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se na nich hrozně líbí jejich jednání. Jiným psům hodíš dvacetkrát míček a oni ti ho dvacetkrát přinesou zpátky se spokojeným výrazem.
      ČSVčka se na tebe po třetím hodu podívají, jestli to myslíš vážně a pak se otočí a začnou si hrát místo toho třeba s klackem. ČSVčka jsou skvělými, hravými a upřímnými parťáky, kteří potřebují pořád nějaké podněty. Nestačí jim jedna krátká procházka na vyvenčení, aby pak mohly zbytek dne ležet doma. A to se mi na nich šíleně líbí.

      Vymazat
    2. Ano, mají v sobě tu svobodnou vlčí krev, čerstvější než jiná přešlechtěná plemena... :)

      Vymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři