Spící vlčák akvarelem

května 01, 2018


Ráda zkouším pořád něco nového s nadějí, že mě to chytne. Akvarel mě teď poslední dobou opravdu dost chytl. Postupně se s ním seznamuji. Zkouším, jak barvy reagují při větším i menším množství vody, různě je roztírám a překrývám a sleduji, jak to vlastně celé funguje.


I když bych hrozně ráda řekla, že je tenhle obrázek výstupem mé celodenní práce s akvarelem, bohužel není. K takovému výsledku mě čeká ještě opravdu dlouhá cesta. Tohle je výsledkem mé asi hodinové práce v GIMPU.

Pokud byste si něco takového chtěli také vyzkoušet, určitě se mrkněte na tohle video, kde je celý postup práce akorát ve Photoshopu. (Pokud byste však měli zájem, jsem schopná zpracovat podobný návod i v GIMPU.)


K vytvoření akvarelové stopy jsem použila brushe od: McBadshoes.

Zajímáte se o počítačovou grafiku? Pracujete ve Photoshopu nebo v nějakém jiném programu?

Mohlo by se ti líbit

2 komentářů

  1. To je nádherný! Fakt jsem si myslela, že je to na papíře... :D Ono ani v digitální formě to není snadné a vyjadřuje to určitý talent, a mně se moc líbí ty barvy i tahy a celkově se ti moc povedl! Ale být to skutečná akvarelová práce, tak smekám, protože s nimi pracovat není vůbec hračka... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, akvarel není nic jednoduchého, ale hrozně mu chci přijít na kloub. :D

      Vymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři