Pekař

května 19, 2018


Tak, dnes zase jednou trochu hudby...



Hudební kapela  Pekař  (Je to kapela? Nebo jen označení pro Petra Štolbu? Nemám v tom úplně jisto :D) -  ve složení: Miloš Filip, Lukáš Netík, Ondřej Soukup, Petr Štolba je vlastně jedna z mála kapel a interpretů, které mám z české hudební scény tolik ráda. Texty mají hlavu a patu, hudba je chytlavá a příjemná na poslech.

K téhle kapele jsem se vlastně dostala přes Rybičky 48, a tak úplně první písničku, kterou jsem od nich slyšela, byl song ,,Tančím". Pamatuju si, jak jsem pak seděla u stolu, něco si čmárala a do toho mi pořád do kola hrála jen tahle jedna písnička.
↓↓↓


Co mě pak ještě rozesmálo, byl jeden komentář pod videem:

,,"Tančím, abych žil." Ale celý klip kouřím, abych měl na co zemřít :-D"


Zatím tahle kapela vydala jedno album a to #Pekař, ale někde jsem četla, že už chystají i druhé a to někdy na podzim, tuším. Tak uvidíme, s čím přijdou.  :)


Vrcholky a Pády



Dvě Duše


Bůh


Dokud mám pro co dýchat


Znáte tuhle skupinu? Jak jste se k ní dostali vy a jaká písnička se vám líbí nejvíc?

Zdroj obrázku: http://i-klik.cz/novinky/pisnickar-pekar-zverejnil-novy-singl-a-klip-dve-duse/

Mohlo by se ti líbit

10 komentářů

  1. Pekařovy písničky se mi líbí. Všechny ty, co jsou tady v článku, znám nazpaměť :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak mám. :D Já teď zrovna asi nejvíc ulítám na té nové "Ještěžetě", tak se při poslechu učím text, abych nebyla vůči ostatním písničkám pozadu. :D

      Vymazat
  2. No, jak jsem se dostala k Pekařovi a Rybičkám? :-D Jsou z našeho města a protože je to město malé, tak místní kapely prostě znají všichni. :-) Kolikrát jsem se s klukama z Rybiček nebo s Petrem srazila v baru, vždycky byli všichni hrozně v pohodě, dalo se pokecat a nechat se s nimi vyfotit. :-) Jejich písničky mám moc ráda a ještě asi dlouhou dobu mít budu. Rybičky Petra dost vytáhli, díky nim se dokázal dostat na veřejnost, ale proslavily ho potom jeho lehké, snadno zapamatovatelné texty a legendární Tančím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, to je dokonalý! Ať žijí přátelské a muzikantské vztahy! :D

      Vymazat
  3. Já se asi stydím. Tyto písničky mi nic neříkají potom, co jsem si je pustila :D Ale jsou dost podobné mému stylu co poslouchám, tak mě to celkem zaráží, že jsem je ještě neslyšela :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není proč se stydět! Cítím potřebu se s vámi podělit o zajímavou hudbu, kterou poslouchám a proto tyhle články vůbec ráda dělám. Takže jsem ráda, jestli jsem tě přivedla k něčemu novému. :)

      Vymazat
  4. Možná to zní divně, ale skupinu taky znám a nedávno jsem koukala na pořad pana Šípa a Pekař tam byl přizvaný jako host. Získal si okamžitě moje sympatie, je vtipný a chytrý, to má jako bonus k tomu svému hudebnímu nadání. Jen ještě přidám, proč to zní divně, že se mi líbi? Je mi 77 let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec mi to nepřipadá divné, naopak je úžasné, že ho zná víc lidí věkové kategorie. ;)

      Vymazat
  5. Já Pekaře začala poslouchat v době, kdy ho ještě vůbec nikdo neznal. Jenže pak mi přišlo, že se začal hrozně měnit a už to není to co dřív. Je to neuvěřitelně milej člověk se kterým jsem měla možnost strávit super chvíle, ale už mě nebere tolik jako předtím :)

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři