Veverka z hlíny

května 08, 2018


Minulý týden jsem si udělala pár hodinek čas a i přes to, že nejsem úplně sochařský typ, řekla bych, že se to i té veverce docela podobá. :D


S hlínou jsem nikdy pořádně nedělala, ale to ve finále ani tak nevadí. Stačí dva domácí úkoly do školy, nad kterými strávím pár hodin a pak i začínám být v tomhle ohledu docela použitelná.




Jak to máte s hlínou vy? Baví vás tvoření s ní nebo dáváte přednost něčemu jinému?

Mohlo by se ti líbit

4 komentářů

  1. Ta veverka se moc povedla a je krásná :) já jsem z hlíny nikdy nic nedělala :( můj synovec s neteří chvíli chodili do keramiky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, třeba se někdy nějaká příležitost naskytne. :D

      Vymazat
  2. Veverka se ti moc povedla :)
    Kdysi jsem chodila do kroužku "Dovedné ruce", kde jsme pracovali s keramikou. Moc mě to nebavilo. Bylo to tím, že mi to nešlo :D Každý je na něco jiného..

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju :). Hlína taky není úplný šálek mého čaje, ale vyhnout se mu bohužel nemůžu... I když bych vážně chtěla. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři