Papírový model zátiší

května 16, 2018


Oba prodloužené víkendy už bohužel před týdnem skončily. Mým cílem bylo jediné: odpočinout si. To se také podařilo. Mohla jsem alespoň na chvíli vypnout kapitolu ,,škola".

To ale netrvalo dlouho, po třech dnech jsem musela opět nastartovat, abych se z těch všech úkolů o víkendu nezcvokla. V neděli jsem konečně dodělala další úkol do předmětu ,,výtvarná příprava". Ještě předtím, než začaly ty naše skvělé prodloužené víkendy, jsme v tomhle předmětu modelovali... z hlíny (kdo mě zná ví, že mě modelování dvakrát nebaví a taky nejde). Modelovali jsme různé geometrické útvary, které jsme pak skládali do kompozice... z tou taky pořád bojuji. A jako rozvíjení této práce nám bylo zadáno: ,,Udělejte stejné zátiší jako to, co jste vymodelovali z keramické hlíny. Máte na to tři týdny." - to bylo tím, že nám dvakrát v týdnu odpadly hodiny.

Docela jsem se toho bála. I když ve výsledku trochu pokulhává kompozice, což je vidět na té druhé fotce, odvedla jsem tu nejlepší práci, co jsem zrovna mohla odvést. Po druhé bych do toho asi dobrovolně nešla. Tím, že jsem šílený perfekcionista mi taková práce trvá dvakrát tolik času, co ostatním... a že by ten výsledek byl nějak znatelně lepší? To úplně nevím. :D


Jak to máte s kompozicí vy? Zkoušeli jste někdy skládat zátiší?

Mohlo by se ti líbit

2 komentářů

  1. Nikdy jsem to nezkoušela a asi bych to takhle nezvládla, stačí mi to u fotek, u kterých taky pokulhávám. :D
    Ale vypadá to zajímavě a skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bys to zvládla! :D Ono je zase zajímavé si to vyzkoušet. Člověk pak na celkovou kompozici kouká zase trochu jinak. ;)

      Vymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři