P!nk - Hurts 2B Human

srpna 22, 2019


A jsme zase u muziky. Tentokrát u mé oblíbené interpretky P!nk, kterou poslouchám od malička... a nikdy mě nepřestala bavit...


Jsem si naprosto jistá, že P!nk (vlastním jménem Alecia Beth Moore) známe úplně všichni. Ať už díky hitům Try, So What, Funhouse, Rise Your Glass nebo třeba Just Give Me A Reason.

Co je teď od ní ale naprosto nové je její album ,,Hurts 2B Human" mimo jiné s písničkou ,,Walk Me Home". Určitě jste ji už museli slyšet, rádia jsou jí naprosto plná. Ale mně osobně úplně minul její videoklip...a to byla chyba:

WALK ME HOME - HURTS 2B HUMAN

,,Walk Me Home" je prostě nádherná píseň s ještě lepším videoklipem, která mě donutila se pozastavit nad celým albem. A rozhodně toho nelituji.

Album je skvělé. Vidím v něm nové věci jako třeba větší využití electra (snad to říkám správně, kdyžtak mne opravte). Elektrická hudba mě moc nebere, přijde mi, že je to pořád to stejné "tuc tuc" dokola, akorát s jinými texty. Tady jsem ten pocit neměla a výsledek se mi moc líbil nejen u skladby ,,We Can Pretend":

WE CAN PRETEND

Píseň ,,Circle Game" mi pak připomínala mou oblíbenou skladbu ,,Barbies" z jejího minulého alba ,,Beautiful Trauma". Jsou prostě věci, které cítím v obou písních stejně, jako P!nk.

CIRCLE GAME

BARBIES

Nesmím pak opomenout na skladbu ,,Courage". Ta mi taky absolutně učarovala.

COURAGE

A stejně tak ,,My Attic"

MY ATTIC

Ono je, ostatně, povedené úplně celé album. Já se na něm stala po určitou dobu závislá a není den, co bych si alespoň jednu skladbu nepustila. Tohle album koneckonců rozhodně stojí za poslech, protože tohle se opravdu povedlo.

Co na něj říkáte vy? Líbí se vám hudba od P!nk nebo to není váš šálek čaje?

---

Mohlo by se ti líbit

2 komentářů

  1. Obvykle nemám ponětí o nových skladbách, většinou na ně přicházím se zpožděním. Ovšem Pink mám moc ráda, takže některé písničky z nové desky už znám. Courage je skvělá, Walk me Home mě naprosto uchvátila. Celé album jsem ale ještě neslyšela..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to tak měla. Poslední dobou jsem si začala víc hlídat interprety, které mám opravdu ráda, takže, když vydají něco nového, obvykle to zjistím relativně brzy. Ale je to jen tím, že jsem si je začala víc hlídat.
      Album si určitě pusť, opravdu stojí za to. :)

      Vymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři