Co kdybych vám řekla, že toto není poslední článek...

července 12, 2023

 


Krásný den všem pozůstalým čtenářům této chátrající stránky! 

Je to pár let, co jsem přestala sypat na tuto stránku veškerou svou kreativní činnost. Odebrala jsem se do ústraní, čerpala inspiraci z čekoholi se dalo, snažila jsem se zastavit a porozumět stavu každého dospívajícího člověka snažícího se osamostatnit a v neposlední řadě jsem změnila obor svého studia. 

Dnes už je tomu ale dost dlouhá doba na to, aby mi začal chybět prostor, který jsem si utvářela od dětství. Vystřídala jsem nespočet domén pro své blogy, abych si našla tu správnou, která mi bude vyhovovat. Psala jsem několik článků měsíčně. Vytvářela jsem nejen virtuální obsah, ale i ty reálné výrobky, které mi pak přinášely takovou radost, že jsem ji potřebovala sdílet i jinde, než na sociálních sítích a nejbližších rodinných kruzích.

A tak jsem se vrátila. S chutí psát, sdílet trochu inspirace a sdělovat mé nové postřehy z této mě životní etapy vám, čtenářům, co jste si mě někde zase našli. Ale přiznám se, že vůbec nevím, do jaké blogerské doby se v tuto chvíli vracím. Čte blogy vůbec ještě někdo? Nebo v dnešním digitálním světě lidé konzumují už jen videa? Loni v létě jsem měla krásnou možnost strávit pár dní s dětmi ve věku od 10 do 13 let. Ptala jsem se jich, jaká sociální síť teď mezi nimi frčí. Myslela jsem, že se stále většina věcí děje na instagramu, ale všichni mě hned vyvedli z omylu. Dnešní svět se točí na Tik Toku. Dnes už to vím, ale loni mě překvapila jejich silná přesvědčenost, že kdo používá Instagram a Facebook je už vlastně "starej". Tak se jako stará vysokoškolačka omlouvám za svou trapnou otázku. Dnešní návrat je proto pro mě takovou velkou neznámou, do které se pouštím. Tak, třeba to přeci jen ještě bude někoho zajímat.

Na závěr bych vás už jen ráda navnadila na  jeden z připravovaných článků, který se ponese v duchu letní turistiky z dvoutýdenní dovolené, na kterou se právě chystám. Zhruba 14 dní na přechod pěšky přes polovinu České republiky. Věřím, že se všichni máme na co těšit. 

Tak si všichni užívejte teplých letních dní. Děkuji těm, kteří na mě po tak dlouhé době ještě nezanevřeli a v příštím článku naviděnou na čtenou. :)

Mohlo by se ti líbit

2 komentářů

  1. Ať se návrat vydaří, já rozhodně blogy ráda čtu, ale taky už jsem "starší" generace, za které blogy letěly :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Sociální sítě už nejsou co bývaly a řekla bych, že blogerská skupina je hodně semknutá. Bohužel mi přijde, že blogy čtou prakticky jen blogeři. Což je podle mě velká škoda :/ :) Jsem zvědavá na nový článek.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři