Designblok 2018

října 31, 2018


...letos jsem měla poprvé možnost navštívit Designblok v Praze...

... a jsem nadšená...


Co některé z vás pravděpodobně napadne; "Co to ten Designblok vlastně je?"V podstatě je to taková přehlídka designerských prací. Najdete tu spoustu výrobků od různých instalací k nábytku, přes bytové dekorace až k módě. Stejně tak tu můžete najít i pár škol zabývající se právě designem. To všechno se ale můžete dočíst i na stránkách DESIGNBLOKU.

Na stránkách Designbloku také uvádí, že je výstava určena pro každého kromě psích mazlíčků. Já bych řekla, že si ji nejvíce užijí děti (nabízí se pro ně mnoho aktivit) a lidé různých věkových kategorií, co se o design zajímají. Koneckonců, o tom celá ta akce je. O spoustě inspirativních výtvorů známých i začínajících designérů.

A co jsem si z této akce vzala já? Inspiraci. Protože nejsem z Prahy, musela jsem Výstaviště celkem brzy opustit i když jsem nechtěla. Prohlédnout si to jednou, dvakrát,... ani třikrát nestačilo. Je toho k navštívení tolik, že to prostě za jedno odpoledne nestihnete ani kdybyste chtěli. Co se mi na této akci taky líbí je možnost promluvit si přímo s autory. Všichni jsou moc milí a na každou otázku k nim vám rádi zodpoví i přes to, že jejich oboru třeba vůbec nerozumíte. U spousty autorů nebo firem jste si také mohli nějaké výtvory koupit. Napadají mě třeba ponožky we are ferdinand (jedny z nich navrhla úžasná Eliška Podzimková) nebo MIK - pletené oblečení.

Tahle akce mě obrovsky nabila energií a popohnala k další práci. Opravdu jen útržek ze všech prací si můžete prohlédnout z fotek a posoudit sami.
























Pokud vás tedy zajímá design a chcete vidět opravdu špičku, stojí Designblok za navštívení. Pro mě jako studenta a snad i jako budoucího designéra to byl úžasný zážitek. Už se těším na příští rok.


Byli jste na Designbloku nebo se o něčem takovém dozvídáte poprvé? Navštívíte tuto akci příští rok?

Mohlo by se ti líbit

8 komentářů

  1. Každý rok si říkám, že půjdu a ještě jsem ani jednou nebyla!! A po zhlédnutí těch fotek toho lituju! Příští rok jdu, povinně :D !

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky sú pekné ale ja by som asi osobne na takúto výstavu nešla :/

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovědětVymazat
  3. Designblok je skvělá věc, protože tam člověk může ukázat svůj talent a zároveň najít i inspiraci. Pěkný článek! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem tam byla poprvé a naprosto jsem si to užívala! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Některé instalace jsem viděla skrze Instagram a moc se mi to líbilo :) Možná na nějaký ročník také zavítám.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o tomhle tedy slyším poprvé, a podle toho co píšeš a co vidím, to vypadá opravdu nádherně a teď bych to taky chtěla navštívit! Budu si muset udělat výlet :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři