Můj vlastní deník doktorky River Song

listopadu 20, 2018


Představuji vám svou doposud největší chloubu mého výtvarného snažení... Toto je deník doktorky River Songové.


Deník River Song je deník jedné z hlavních vedlejších postav seriálu "Doctor Who/Pán času". Deník v sobě skrývá vše, co spolu tito dva hrdinové River Song a Doctor (pán času vlastnící jednu modrou policejní budku, co je zároveň strojem času) doposud prožili.

(Úryvek ze seriálu s trochou přidaných scén, které, pokud nechcete spoilery, video radši nepouštějte.)



Takhle vypadá originální deník v seriálu:

zdroj: http://mywishlist.ru/pic/i/wish/orig/006/153/137.jpeg

A takhle jsem jej zpracovala já:





I když jsem si přála deník někdy sama vyrobit, nikdy by mě nenapadlo, že ho jednou budu odevzdávat ve škole jako úkol. Při zmínce o tématu domácích prací jsem neodolala. Téma sci-fi předmět z filmu nebo seriálu se přímo vybízelo k využití šance a konečně si jej vyrobit... A já myslím, že se to vyplatilo...

Co myslíte? Vidíte v mém deníku podobnost s originálním deníkem? 

Mohlo by se ti líbit

11 komentářů

  1. Tak tohle je úžasné! Vypadá jak originál :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása! Bude radost do něj psát. Nedokážu si představit, kolik práce musí výroba podobného deníku zabrat - jak se to vůbec tvoří? Fakt se deník povedl, od předlohy k nerozeznání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výroba mi trvala tak šest hodin minimálně, řekla bych. Ve zkratce se dá takový deník vyrobit třeba z kartonu, který se dá spojit látkou. Pak už záleží jen na vlastní fantazii, jak si deník dozdobit. Nakonec jen stačí sešít k sobě stránky a nalepit je do deníku. :)

      Vymazat
  3. Nevidim žádný rozdíl od originálu, haha. Hodně se ti povedl!

    OdpovědětVymazat
  4. Abych řekla pravdu tak tenhle deník vypadá mnohem lip než ty všechny obyčejný ve všech obchodech:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát... Člověk má pak k vlastní věci mnohem větší vztah, než k věci koupené... :)

      Vymazat
  5. Upřímně? Nevidím žádný rozdíl, jak moc je to podobné! Skvělá práce! :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři