Na sněhu...

ledna 20, 2019

Ať je jaro, léto, podzim nebo zima, vždycky, když se vrátím z intru, přivítá mě hned u dveří tohle trdlo s radostným skákáním....

Tento týden jsem na něj ale vyzrála! Dobroty (sušené plíce) jsem pro něj celý týden nosila v kapse od bundy, takže když jsem se o tom zmínila své introvské spolubydlící, měla ze mě srandu... asi jsem divná nebo co... Ale nevadí. Jemu to udělalo radost.

Tyhle fotky jsem pořídila ještě to odpoledne, kdy jsme mohli být jenom spolu...




Mohlo by se ti líbit

5 komentářů

  1. At, krásné fotky ještě krásnějšího parťáka.
    Hezkou neděli přeji. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, fešák je to :) U nás ani sníh není :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou krásný fotky! Z jeho očí kouká čirá radost z toho, že tě vidí :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, moc krásný pejsek! :) Miluji psy:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři