Portrét #1

března 18, 2019


Nikdy bych se do figurální kresby nedonutila nebýt školy a učitele, který nás učí. A už vůbec by mě nenapadlo, že budu někdy schopná takový portrét nakreslit. Natož jako domácí úkol za 2 dvě hodiny. Vždycky jsem byla, co se kresby člověka týče, totální tele. 


I když pořád nechápu, jak rychle se stala z nenávisti k tomuto stylu závislost, jsem minimálně živým důkazem toho, že se kreslit člověka naučí úplně a každý... dokonce i já...

Mohlo by se ti líbit

12 komentářů

  1. Tak tohle je hodně povedený, nechtěla bys kreslit na zakázku? :D Kreslení mě moc baví, ale je pravda, že od střední už jsem si dlouho nevzala do ruky tužku a papír jen tak. Většinou už si čmárám jenom něco v lavici při nudných přednáškách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zakázku? To by někdo vůbec chtěl? :D Nicméně, děkuju. :)

      Vymazat
  2. Tak tohle je hodně super. Myslím, že určitě máš talent, protože tohle jen tak někdo nedá. Jsi fakt šikovná😲!

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, jsi šikovná, to je fakt krásná kresba! Já kreslení milovala, ale pak jsem nastoupila na výtvarný obor na naprosto otřesnou školu a tady mi tu výtvarku tak znechutili, že jsem si naposledy kreslila tak před rokem a půl.. Doufám, že se k tomu jednou zase s láskou vrátím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám. Naštěstí jsem měla letos štěstí na báječného učitele, takže se mi chuť do práce zase vrátila. Snad se poštěstí i tobě. ;)

      Vymazat
  4. Pekná kresba, aj keď odhrnuté vlasy na pravej strane tváre ma spočiatku zmiatli. :-) No závidím ľuďom, ktorí mali dostatok výdrže, že sa so svojim počiatočným talentom naučili pracovať a vypracovali sa. A to hovorím ako niekto, kto si len pre seba kreslí mapky svojich svetov a orientačné výzory postáv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zabudla som dodať, len tak ďalej. :-)

      Vymazat
    2. Jojo, vlasy na pravé straně by chtělo ještě vychytat, příště se na to zaměřím. Děkuji :D

      Vymazat
  5. Kresba je nádherná <3 Pamätám si ešte, ako som na základke chodila na umeleckú školu a kreslila som naplno každý jeden deň. Potom prišla stredná škola a ja som sa ocitla v úplne inom odbore. Ale veľmi rada sa k tomu vraciam :)
    Ty si veľmi šikovná a verím, že to dotiahneš ďaleko :)
    NORALIC

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři