Čáry života - ilustrace

ledna 03, 2018


K Vánocům mi byla darována skvělá kniha od autorky mé oblíbené Divergence, Veronicy Roth. Upřímně, nejsem ten typ, co přečte do měsíce šest knížek. I když mě čtení opravdu baví, nejsem schopná si pro něj najít chvilku času. Ale když už mě zrovna něco chytne, nemůžu se od toho odtrhnout a přesně to je případ knížky ,,Čáry života".



Co mě na knihách asi nejméně baví jsou zdlouhavé začátky. To v tomhle případě naštěstí není problém. Do knihy jsem se začetla okamžitě a hltala jsem každé její slovo.

Knihu nemám stále ještě dočtenou, ale protože mi stále probíhá hlavou, pokusila jsem se o takovou ilustraci... To že to máme ve škole za domácí úkol mi jen nahrálo.  :D






Mohlo by se ti líbit

0 komentářů

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři