Zvířátka z korálků

ledna 26, 2018



Bohu dík, jsou dny, kdy mám spoustu volného času. Takových dnů mám v poslední době čím dál méně a proto, když už se mi nějaký den podaří mít chvíli klid, vždy se snažím si ho pořádně užít. Ať už vyráběním, čtením nebo psaním...


---

Vyrábění zvířátek z korálků je docela piplačka, ale pro mě je to obrovský relax. Pamatuji si, jak vypadaly mé první chvíle, kdy jsem se snažně snažila pochopit návody na tahle roztomilá zvířátka, ale ono to prostě nešlo. Tenkrát jsem musela knížku, kterou jsem dostala k svátku, tuším, odložit a vrátila jsem se k ní asi o půl roku později. A světe div se, nákresy jsem začala chápat, zvířátka mi najednou rostla pod rukama a já z toho měla ohromnou radost... Ta mě naštěstí provází doteď.  

→ Knížky, díky kterým vznikají tato nádherná stvoření jsou od autorky Christiane Brüning. Čerpám ze dvou knížek - 

Pokud vás tato technika také zajímá, určitě se na knížky i na autorku podívejte. Věřím, že nebudete zklamaní. 

Mohlo by se ti líbit

0 komentářů

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři