Elfka - akvarelem

června 10, 2018


Letošní školní rok se pomalu, ale jistě blíží ke konci a určitě nejsem sama, kdo má konečně více volného času. Ten jsem tenhle víkend využila nejen k učení se na poslední závěrečný test z dějin výtvarné kultury, ale taky k pořádné relaxaci.  Čtení a pár výtvarným projektům bych také chtěla zasvětit většinu svých prázdnin, tak proč nezačít už teď?


Akvarelu jsem se už dlouhou dobu chtěla věnovat a teď na něj konečně přišla řada v mém nekonečném seznamu. Zatím se s ním učím, poznávám různé techniky jeho použití a sleduju, jak barvy jako takové vůbec fungují. Začátky byly trochu zoufalé. Barva se rozlévala tam, kam neměla a vpíjení barev vzájemně do sebe byl ze začátku taky trochu oříšek. Naštěstí jsem zatím většině přišla na kloub a výsledek mi rozhodně nepřijde špatný.
Na obrázku jsem se pokusila o stylizaci portrétu elfky. Celá je laděná do zelena, pozadí je jemně modré (škoda, že to skener nedokázal oskenovat). Na sobě má upnutý úbor. Někdo byl názoru, že mu elfové přijdou jemní, "rozevlátí", prý se takový upnutý úbor k elfce nehodí. Já jsem opačného názoru. Pro mě jsou tato bájná stvoření velmi elegantní, odvážní a pružní bojovníci. Jsou popisována jako hubená houževnatá stvoření, co žijí v lesích a nebojí se jít nebezpečí čelem, i když ho zrovna nevyhledávají. Žádný rozevlátý oděv by podle mě nebyl vhodný už jen kvůli tomu, že se pohybují právě v onech lesích. A to nemluvím o tom, když by snad měli bojovat.

Zkrátka a dobře, elfové mě vždycky nějak fascinovali. A právě proto jsem se rozhodla jednu svou vysněnou elfku namalovat mým oblíbeným akvarelem. Jsem s ní spokojená. Dokonce bych si ji dokázala představit i jako ilustraci v nějaké knížce. 


Co říkáte vy?

Mohlo by se ti líbit

24 komentářů

  1. To je moc pěkná kresba! (Malba asi spíš... :D) Nejdřív mi přišlo, že má trochu široké čelisti... nebo malou pusu? :D ale jinak je moc pěkná a hlavně, obdivuju tu práci akvarelem! Vypadá to fakt dobře, ani mi nepřijde, že by se to do sebe někde vpíjelo, kde nemá... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, viděla bych to spíš na široké čelisti, ale i ta pusa by nemusela být tak malinká (i když to byl účel, trochu zvětšit by jí asi neuškodilo). S hlavou celkově mám problém, všechny části správně umístit a vyvážit jejich velikosti, aby to vypadalo alespoň trochu reálně bývá ze začátku trochu oříšek, ale jde to lépe a lépe. Na realistickou kresbu nebo malbu obličeje bych si zatím asi netroufla (ale příští školní rok nebudu mít zdá se na výběr... :D).

      Vymazat
  2. Tak tento obrázok je veľmi pekný. Si veľmi šikovná. Ja na maľovanie talent nemám ale môj manžel áno. Tak snáď bude naše dieťa po ňom 😉


    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  3. Malba se ti moc povedla, avšak je určitě ještě na čem pracovat, to sama víš. Nikdo není dokonalý, každý se má furt jak zlepšovat. U tebe strašně oceňuji styl, jak sis vyhrála s vlasy a nenechala tam jen jednu barvu, u toho strašně lidí chybuje a neuvědomují si, že vlasy nemají jednolitou barvu. Vystínování tváře se taky povedlo, akorát ten obličej bych do té hlavičky trošku zvětšila. Víš jak to myslím, očka a ták. A zkusit více tvarovat nos. A pusu. Jinak si myslím že na začátek fakt super. A ohledně toho oblečení.. Vždycky se mi strašně na elfech líbilo upnuté oblečení. Takže máme stejní názor. :D Většinou jsou hubení a vysocí a proč tu přednost neukázat?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, obličej bych úplně nezvětšovala. Prvotně mi nešlo o to, aby to bylo kdo ví jak realistické. Právě v těch až stylizovaných částech je to určité kouzlo obrazu. ;)

      Vymazat
  4. To je moc pěkné, já jsem hroznej matla. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se to moc líbí. Jsi šikovná. Já bych asi nic podobného nenakreslila, portréty mi moc nejdou :D Přidej klidně i další kresby :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Určitě bys nakreslila něco víc svého. Portréty mi taky tolik nejdou, ale když mám chvíli, zkouším je. Nesnažím se o to, aby to vypadalo nějak výrazně realisticky, ale aby to na mě nějakým způsobem zpětně zapůsobilo. :)

      Vymazat
  6. To je krása :) Páči sa mi farebná kombinácia! ❀✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné! :)
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Je to nádherné, takové něžné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Akvarelem jsem nikdy nemalovala, ale tobě se to moc povedlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba budeš mít někdy příležitost. Ono je to vlastně hodně podobné vodovkám a anilinkám.

      Vymazat
  10. Ta se Ti moc povedla, šikulka jsi ♥ Jsem zvědavá, co během prázdnin vytvoříš a s námi se o to podělíš :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mám pár věcí na kterých zrovna pracuji, tak uvidíme, jak to dopadne. :)

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Pána prstenů jsem viděla jako malá, už si ho tolik nepamatují... I když... Možná mi v hlavě přeci jen něco v hlavě zůstalo. :)

      Vymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři