Neobvyklá mračna?

července 27, 2018


Mraky jsou nepředvídatelné a tím úžasné. Nikdy nevíme, kolik podob mají a kolik z nich nám předvádí. Jako malá jsem v nich hledala skryté věci, lidi, zvířata, trávila jsem tím dost času. Dodnes bývají zdrojem mé inspirace, a stále mě nepřestanou fascinovat.


S pomocí mého nového fotoaparátu jsem se pokusila o zachycení mraků možná trochu jinak než jak jsme běžně zvyklí (možná spíš, jak je běžně vidíme). Pro mě jsou tyhle fotky fantazie, připomínají mi můj oblíbený seriál Doctor Who, ale také tok mých myšlenek. Některé se právě rodí, jiné zrovna zanikají, ale všechny mají svůj význam.



Je pro vás sledování mraků také tak uklidňující a inspirativní? 

Mohlo by se ti líbit

17 komentářů

  1. Juu, ty fotky jsou moc pěkné :) Taky jsem jako malá ležela a hledala různé věci nebo obličeje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda pozoruji mraky a je to naprosto něco neskutečného. Seriál Doctor who sice nesleduji, ale vím co myslíš :) Mimochodem, fotky jsou opravdu nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, ty fotky jsou nádherné.
    Ano, mraky jsou fascinující, zvlášť, když je trošku dokrášlí sluníčko... úžasná podívaná.
    (A btw, taky miluju DW :'D)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky a ano, miluju pozorování mraků, lehnout si a pozorovat, jak se pomalu, ae zároveň rychle, pohybují :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pozorovanie mrakov je fascinujúce, ja v nich doteraz hľadám najrôznejšie tvary :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám mraky moc ráda, s taťkou v nich vždycky hledáme různé tvary a když třeba vidíme andílka, říkáme si, že na nás zrovna dávají pozor ti nejbližší, co už tu s námi nejsou :) Jo a děkuji ti za komentář na mém blogu, doufám, že se budeš ráda vracet, protože já u tebe rozhodně nejsem naposledy :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  7. rada sa pozeram na oblaky, ked sa dlho veziem v aute. hladam v nich skryte obrazy. najviac milujem oblaky, ked zapada slnko. vtedy hraju vsetkymi farbami.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc povedené fotky :) Mají takový zvláštní fantastický nádech :) Taky ráda koukám na mraky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky :) Jaký áš fotoaparát? Já mám také nový :D
    Taky tam občas koukám a vidím v tom nejčastěji nějaké zvvíře nebo dinosaura :D

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji vám všem za milé komentáře. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super Post! And, I love your blog so much~

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpovědětVymazat
  12. do teď mraky pozoruji s cílem rozpoznat, co představují. mé oči uklidňuje v nich hledat. zabavuje mě to po dlouhé době, baví mě je fotit. sledovat jak se hýbou na obloze.
    tvoje fotky se povedly, líbí se mi však víc ta první.

    OdpovědětVymazat
  13. Téda, mám se o fotografování co učit... já miluju tyhle tajemný fotky! Tohle je zachyceno vážně úžasné... krása :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři