Prodávám čelenky a věnečky

července 23, 2018


Od začátku prázdnin pracuji na takovém malém projektu. Teď, když už jsem jej začala konečně viditelně realizovat, se o něj můžu podělit i zde na blogu.

Abychom si rozuměli, opět jde o vytváření. Prozatím čelenek a věnečků, ale pokud budu mít čas i sílu, ráda bych se pustila do náramků nebo třeba sponek a gumiček do vlasů...

Jde o můj nově založený účet na stránkách fler.cz, kde spoustu kreativních a šikovných lidí prodává své výrobky. A já ode dneška také. Tady je můj obchod na fleru.

Dnes jsem na svůj internetový obchod vložila první tři čelenky, nad kterými průběžně pracuji už od začátku prázdnin. Ono totiž, vyrobit čelenku není úplně tak jednoduché. Od začátku jsem se musela poprat s různými problémy ať už šlo o způsob uchycení květin na čelenku nebo zakončení samotné čelenky. Čelenky prošly několika fázemi, kde jsem se snažila vychytat co možná nejvíc jejich nedokonalostí a snažila se je zredukovat na úplné minimum. Z výsledků jsem spokojená.

Samotné čelenky a věnečky jsou dle mého relativně velkým hitem už posledních pár let. Sama jsem si nejednou nějaký věneček i čelenku přála. Ale zůstalo to u pozorování a kocháním se.
To mě dostalo k tomu, abych na něčem takovém začala pracovat. Nejdřív jsem objednala pár květin z čínských eshopů. Ty mě ale spíš inspirovaly k vytvoření květin vlastních. Upřímně, některé, které jsem si objednala bych se styděla dát na věneček a pak jej prodat. Když už, tak s výraznou slevou. Došlo mi, že kupování květin a vázání na věnec není tak úplně můj styl. A tak jsem se vrhla do autorské tvorby... 

Všechno, co mám na fleru doposud vystavené je moje autorská práce (pokud není uvedeno jinak). Věřím, že mi tam brzy ještě spoustu dalších věnečků a čelenek přibude. (Zrovna například pracuji na růžích, tak uvidíme, co z toho vznikne.)

Za každou zpětnou vazbu budu neskutečně ráda!
Pokud byste někdo měl zájem o nějakou čelenku či věneček z fleru, napište mi na email: atunai@seznam.cz o který produkt by šlo, můžeme se domluvit. Věřím, že každý z nás dnes schraňuje nějakou tu korunu, tak se nebojte napsat. :)




Jaké čelenky se líbí vám? Koupili byste si něco takového nebo si to radši vyrobíte?

Mohlo by se ti líbit

22 komentářů

  1. Wau, ta je rozkošná! :) Želám veľa šťastia ❀✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasné! Koukala jsem na obchůdek a myslím, že někdy mi to nedá a nějakou si koupím :) Líbí se mi to, snad budeš mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova. Na čelenkách pořád pracuji, takže koncem prázdnin na fleru přibudou další. :)

      Vymazat
  3. Čelenky se mi moc líbí. Jsou jednoduché a nepřeplácané :)
    Tak ať se daří! :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  4. je to fakticky nádherné! Jsi vážně šikovná a držím palce atˇ se daří :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee, ty jsou opravdu krásné. Až je mi líto, že takové věci vůbec nenosím, ani se ke mně nehodí, jinak bych tě hned podpořila! :) Možná popřemýšlím alespoň nad někým, komu by se hodila jako dárek... 0:) Ty růžičky jsou strašně rozkošné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář :). Jsem ráda, že se ti líbí. Sama jsem taky nikdy nic takového nenosila (možná to mě přimělo začít je tvořit). Musím říct, že jsem si vymyslela takový typ, který jsem schopná nosit i běžně. To je zatím mým cílem. Vymyslet různé druhy čelenek a věnečků, které by lidem sedly a mohli je nosit když na ně budou mít náladu. Zkusím začít u sebe a uvidím, jestli se v tom budu cítit nebo ne. :)

      Vymazat
  6. Čelenky jsou super, jsi šikovná! :) I za super cenu.. Já bych ale podobné čelenky nevyužila, možná tak na nějaký fesťák, kam se chystám už zítra, tak bohužel nic :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Snažím se vytvořit i takové typy čelenek a věnečků, které by se daly nosit denně. Tak jsem zvědavá, jestli se mi to podaří nebo ne. :D Užij si fesťák. :)

      Vymazat
  7. To je nádhera! Držím palce s prodejem :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, to je nádhera. Miluju takovéhle věnečky, a tyhle tvoje ručně vyrobené jsou naprosto úžasné. Zůstávám v úžasu nad tvou šikovností. Kdybych neměla už tři, snad bych si od tebe i jeden koupila. :D Ten Růženčin je sladký ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Jsem ráda, že vím, že jsou lidé, kteří se nebojí takové věnečky nosit. Hned mě to nakopne k dalšímu tvoření. :)

      Vymazat
  9. Kdyby byly ze sušených květinek, tak bych neváhala:)))

    supice
    www.supice.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sušené květiny by na hlavu byly dle mého příliš křehké, ale popřemýšlím i nad takovou variantou. :)

      Vymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři