Odpoledne u čaje

července 07, 2018


Fotky snad odjakživa patří do mého života. Jako malá jsem fotila všechno, co jsem viděla kolem sebe. Vše, co se mi líbilo jsem prostě zaznamenala.

Dnes už jsou mé fotky na trochu jiné úrovni (alespoň doufám), i když postup svým způsobem zůstává stejný. Když někam jdu s foťákem, fotím převážně místa a detailní fotky předmětů, které mě nějakým způsobem osloví. Vyvolají ve mně nějakou emoci.

Někdy jsou fotky zase natolik spontánní, jako právě tyhle. Podívám se na nějakou věc, začnu si s ní hrát a pak to vyfotím. Totéž se stalo i v tomto případě. Na stole nám ležely šálky s čajem a konvicí a já si je začala různě přeskládávat. Rozestavěla jsem je do různých obrazců a následně jsem kolem nich pobíhala s foťákem s touhou vyjádřit tu pohodu, kterou jsem v tu chvíli cítila.  Řekla bych, že se to povedlo. Taková odpoledne u čaje mám opravdu ráda.



Co myslíte vy? Cítíte ve fotkách pohodu nebo něco jiného?

Mohlo by se ti líbit

20 komentářů

  1. Mohu se zeptat, kde jsi pořídila tuto konvičku s šálky? OPravdu se mi líbí :) Fotk jsou krásné, máš talent :) Jakým fotoaparátem fotíš?
    Já mám čaje opravdu ráda, kávu nepiju a jem posedlám zeleným čajem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konvička je tak přes dvacet let stará a šálky nám vyrobil kamarád. :D Fotím nově zrcadlovkou od Canonu. A zeleným čajem jsem taky posedlá. Doma už nekupujeme nic jiného. :)

      Vymazat
  2. Nejvíc mě oslovila první fotka. Musím říct, že zachycení pohody se ti opravdu povedlo. Je to uklidňující.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky sú naozaj pekné a bude super ak v tomto smere budeš naďalej na sebe pracovať. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, i nadále se chystám v tomto směru pokračovat. :)

      Vymazat
  4. Opravdu nádherné fotky! Pohled na ně úplně pohladí po duši. :)

    OdpovědětVymazat
  5. První fotka je supr, ještě bych zkusila spíš zaostřit na tu konvici :) Taky miluju focení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není špatný nápad. Výsledek by vypadal a možná i působil zase úplně jinak, než teď. :)

      Vymazat
  6. Není nad posezení u čaje c: Hezké fotky. Jednoduché, nepřeplácané, hezké~

    OdpovědětVymazat
  7. První fotka mě oslovila více než fotka druhá :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  8. Ty šálky jsou rozkošné! Každý kus originál... trochu na mě teda celkový dojem z fotek působí jako čaj o páté v pravěku :D ale za to může ta hliněná konvička a uplácané šálky. Líbí se mi to, moc. A dostala jsem chuť na Senchu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě pobavilo. :D Ale máš pravdu. Působí to jako čaj o páté v pravěku, tím jsou ty fotky, alespoň pro mě, vlastně tak zajímavé. :D

      Vymazat
  9. Fotky sú krásne, presne ako píšeš, cítiť v nich kúsok pohody a lásky. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné fotky a krásná tradiční čajová souprava. Také ráda popíjím zeleným čaj :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři