Patroni #1

září 08, 2018


Ať se nám to líbí nebo ne, školní rok opět udeřil. A pro každého z nás je vždycky alespoň něčím těžký. Ať už jde o brzké vstávání, dlouhou školu, málo našeho volného času nebo o otravné spolužáky. Jak se poprat se školními dny, které mohou zdánlivě vypadat jako největší "strašáci" jsem se zamýšlela v článku Nový školní rok se blíží, musíme se ho opravdu tak bát?. Myšlenka "Zpříjemni si svůj den" mi přišla docela jednoduchá a účinná. A za nedlouho jsem se nad tím sama přesvědčila.

Aniž bych to totiž vědomě tušila, poslední týden prázdnin jsem si zpříjemňovala malováním (což běžně nedělám). Konec se blížil neuvěřitelnou rychlostí a já byla nervóznější a nervóznější, a tak jsem začala přemýšlet, co by mi mohlo se strachem z nového školního roku pomoci. Napadli mě patroni. Mí smyšlení patroni, kteří by mi pomohli postavit se svým obavám čelem. Jsou to sovy. Sovy proto, že se mi líbí pomyšlení, jak mě sledují z nějakého vzdáleného stromu, jak jsou tiché, nenápadné a ostražité, jak mě hlídají především v noci, kdy jsou mé obavy největší.

Jak jsem doufala, mé dvě patronky mi pomohly. Po domalování jsem se cítila odhodlanější do nového školního roku a na to "strašidelné" pondělí jsem se nakonec docela těšila.

Teď už mi zbývá si akorát sehnat rámeček, abych si obrázek mohla někam pověsit. Chci, aby mi pořád připomínal, že nikdy nebudu na nic sama.

A jak jste zabojovali se začátkem školního roku vy?

Mohlo by se ti líbit

12 komentářů

  1. Páni, pěkně kreslíš :) Moje mamka třeba má také pro sovy úplnou slabost :D Jinak se mi líbí tvoje myšlenka, každý si můžeme najít něco, čím si situaci zpříjemnit. Pro mě začne školní rok až v Říjnu, jakožto na vysoké škole bývá, pokud teda vše zvládnu, mám ještě na září nějaké resty :D Ale nechávám tomu tak nějak volnější průběh, už se odmítám neustále něčím stresovat. Pomáhá mi dost hudba, nebo focení. To umím pak celkem vypnout vše kolem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta myšlenka se strážnými sovami je nádherná. Taky mám v hlavě podobnou, kterou musím udržovat, připomínat si. Že ať se děje cokoliv, nejsem sama.
    Obrázek se ti také moc povedl. Líbí se mi ty mraky :) I kůra stromu vypadá velmi opravdově.

    OdpovědětVymazat
  3. To je veľmi krásna maľba !!! <3
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Je to nádherný obrázek. Jinak, já už školu nemám. Chodím do práce a tak si potřebuju zpříjemňovat každý den.

    OdpovědětVymazat
  5. Môj školský rok začína až o dva týždne, takže mám ešte čas užiť si gaučovú kultúru. :) Oceňujem však tvoje kreatívne využitie voľného času, maľba je nádherná. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je úplně krásná myšlenka a ještě hezčí výtvor z toho vzešel :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři