Patroni #2

září 16, 2018


Práce na smyšlených patronech mě hrozně baví... Tak v ní pokračuji...

---

"Zajímavé stvoření létající skrz možné i nemožné." Tak bych možná charakterizovala svůj dojem z obrazu, který jsem vytvořila minulý týden. Po prvním obrazu mých patronů jsem se od tohoto tématu nemohla nějak odtrhnout, a tak vznikl obraz druhý. Tentokrát více nadpřirozený.

Tomu zvláštnímu stvoření na obrázku jsem se naučila pracovně říkat "Fénix", a tak mu to zůstalo. I když se na první pohled může zdát podobnost obou zvířat naprosto absurdní, nemusí tomu tak opravdu být. Zvíře jsem pojednala stylisticky. Co je ale zajímavé, že jsem při jeho vymýšlení nevycházela z obrázků samotného fénixe, ale z vlastního vnitřního pocitu, který z pomyšlení na něj mám. Výsledkem je zajímavá silueta zvířete, které je tu pro to, aby nás ochránilo před nemocemi, nebo psychickými problémy...

Před čím vším by nás ale tohle magické stvoření mohlo chránit je samozřejmě na každém znás.

Jak na vás patron působí? Před čím dalším by nás ještě mohl chránit?

Mohlo by se ti líbit

11 komentářů

  1. Pěkné ! Hezká tvorba :) Název patron je také zajímavé a název Fénix též. Fénixe si představuji jako červeného, zlatavého, žlutého nebo oranžového ptáka. Ohnivého ptáka :) I přesto se mi toto pojmenování líbí :)
    Před čím by nás mohl chránit? První co mě napadlo, když jsem se podívala na obrázek: Před deštěm :D :D Ale třeba i před strachem... a těmi nemocemi, jak píšeš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, i ten nápad. Nevím, před čím by nás mohl chránit, nejlépe před těmi psychickými problémy, jak jsi zmínila, to mi sedí asi nejvíce. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle patron se mi líbí ještě více, než ten první :) Umíš nádherně malovat! Myslím, že patron by se dal popsat i jako anděl strážný. Je tu od toho, aby tě od všeho uchráni :) Někdy i před sebou samým :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že je takový... osobitější. :D Přirovnání patrona s andělem strážným se mi líbí. :)

      Vymazat
  4. Pěkný obraz :) patron by mohl chránit i před zlým snem.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Patron se mi moc líbí, působí na mě tedy trošku zlověstně, ale to je asi tím, jak to kdo má nastavené. Mám ráda všechno tajemné a nadpřirozené. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každou zpětnou vazbu, moc si jí vážím.

Nejčtenější

Nepřehlédni

Brýle HÄMÄHÄKKI

Čtenáři